Wednesday, March 26, 2008

ပန္းႏုေရာင္ “99”


က်ေနာ္ငယ္ငယ္က
အင္မတန္မွ ျမတ္ႏုိးခဲ့တဲ့
ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ရွိတယ္ဗ်
မေန႔ကေပါ့
ပန္းႏုေရာင္“99”ဆီက်ေနာ္ျပန္ေရာက္သြားတယ္..။

အဲဒီတုန္းက
သိပၸံပစၥည္းေတြမ်ားမ်ားတင္ထားတဲ့
သူမရဲ့အလွကုိ
သိပ္မႀကိဳက္တတ္ခဲ့ေပမယ့္ (က်ေနာ္္လူပ်ဳိေပါက္ကတည္းကပါ)
သူမရဲ႕ ခပ္ေမွးေမွး မ်က္၀န္းတစုံက
အဖမ္းစားဆုံးပါ
(က်ေနာ္ေျပာေနက်ေပါ့)
ခင္ဗ်ားယုံမလားမသိဘူး
က်ေနာ္အခုထိ လြမ္းလုိ႔ေကာင္းေနတုန္း(အဲဒီမ်က္၀န္းကုိ)
ကမာၻဦးစကတည္းက စခဲ့တာပဲေျပာေျပာ
က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ “ 99”မွ စခဲ့တာပါ
ေၾသာ္ … ေျပာရအုံးမယ္
က်ေနာ္အတၱမ်ားမ်ားသြတ္ထားတဲ့
ေပါင္မုန္႔ကုိစားမိရင္းက
“ဒါေလး” နဲ႔ေ၀းေနခဲ့တာပါ……။

ေနေန(ႏုိ႔ဖုိးစခန္း)

1 comment:

ခင္မင္းေဇာ္ said...

ျပည့္စံုေရ
ေနေန(နို႕ဖိုးစခန္း)ဆိုေတာ့ ေခတ္ၿပိဳင္မွာ ကဗ်ာေတြ အက္ေဆးေတြ ေရးေနက် ေနေနထင္လို႕ သြားေမးၾကည့္ေတာ့ မဟုတ္ဘူးတဲ့။ အဲဒီေနေနက အခုမစၨ်ိမ က ေနသြင္ေပါ့။ အရင္ မိုးႀကိဳးက။ ဒီလုိ နာမည္ဆင္တူေနတာေတာ့ မေကာင္းေသးဘူး ထင္ပါတယ္။ သူ႕ဘေလာ့လဲ ရွိတယ္။ ့http://naythwin.blogspot.com ကဗ်ာရပ္၀န္းဘေလာ့မွာေတာင္ ေနာက္ဆံုးကဗ်ာတပုဒ္ တင္ထားေသးတယ္ေလ။ ကေလာင္နာမည္ေရြးခ်ယ္မႈက အေရးႀကီးတယ္ထင္ပါတယ္။